Jennys tankar

En kväll i Juli

Publicerad 2007-07-10 22:26:59 i Allmänt,

Tjosan!

Japp så imorgon bär det av mot Forshaga, känner att jag inte riktigt vet vad jag gett mig in på.
Men med jessy vid min sida, ska nog allt gå bra!

Forshaga, jag har inte varit i forshaga på evigheter, va fan gjorde jag i forshaga sist?
Jo, jag och pnillurp hade krångel med bilen.. Så vare!

Hade delad tur idag med, börjar kännas lite i kroppen, känner mig så sleten!
Men jag är ledig på freda, funderar på om jag ska ta en tur till Strömstad då..

Iaf idag Ringde H Håkan, han hade änteligen pratat med Martin..
  Jag har ju bara tjatat på han i 2 månader lr nåt, men nu fick han tummen ur..

Blev helt trött på han, han blev småsur och jag babbla på..

Man väljer väl hur man vill se saker och ting lr?

Har pratat med lille Magnus Muffen, lr unge herr´n som han nu mer heter, saknar han faktiskt..
Känns inte som vi pratar som vi fjorde förut på nåt sätt.. =/
Men de ska man väl kunna ändra på..

Jobbar kort dag imorgon, hur gött som helst..

Ska ringa P imorgon och kräva en godnattpuss  Front Door Kiss Fast e en full och glá blir det nog mer Kissing den varianten =P

  
Är det nån som sett sommarn?
Gör inte mig så mycket att den är försenad iofs, ja jobbar ju jämt ändå.
´Jobbet är riktigt kul nu, ska försöka va mer positiv. Men vi skrattar så mycket på jobbet tycker ja!
Man måste ju kunna skratta åt sakerna som går åt pipan ibland.
Inte så att sakerna går åt pipan, men ibland blir allt bara så roligt fel.





Nepp ut på äventyr och titta aldrig bakåt!




Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela