Jennys tankar

Forshaga By Night!

Publicerad 2007-07-13 23:20:47 i Allmänt,

Ja tjejer då måste vi göra nåt dumt ikväll..

-Det gör vi ju, vi åker ju till forshaga..

 

Japp i Forshaga bor det som sagt en hel del, kan det va så många?
Jaja 60 utav dom bestämde sig iaf för att gå ut på en onsdag =P

Iaf jag, syster & mamma muther åkte till Môlkôm, hem till kusinerna.
Moster Gunnel hade lagat smarrig mat, kyckling.
Måste fan sluta äta kyckling nu, äter det jämt.

Ska gå över till fisk istället!

Iaf så drack vi vin, spela gitarr spelet och sjöng till sing star.
Japp man är ju nästan kung på detta.

När vi satt och åt kunde man tro att vi var familjen knäppgök, ingen fick fram nåt hahaha
Tillslut drog thomas näven i bordet och sa " ja men, hur många är det som vill ha kaffe? de va det ja ville ha fram" hahahaha
Ja jävlar vilken måltid, tur att det bara va släktingar där.
Sen efter förfesten, drog vi till Forshaga, nästan iaf.. Jag glömde väskan så jag och mamma fick vända och åka tillbaka igen.
Min mamma va värsta Houdini och bröt sig in =P

Väl i Forshaga dansa och sjöng vi som dårar...
Trevligt trevligt..

Har iaf berättat för mamma vem som körde bilen hahaha

Mobbade håkan så han fick Psykbryt på mig =P


Så prata jag med P, vi som aldrig har tid för varandra..





Jag och mamma hann precis till bilen innan regnet kom, är vi bra lr bra.





Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela