Jennys tankar

Från Toppen till Botten

Publicerad 2007-07-13 12:34:43 i Allmänt,

Dagens vill ha: Stefans Telenr, så vi kan disskutera Dirt.
Dagens klädsel: Ska gå i pyjamas hela dagen och Svära åt allt
Dagens smink: Smink ?
Dagens frisyr: Kuddruffs
Dagens händelse: Köpte sallad till frukost.
Dagens låt: Bleak - Soulfly
Dagens dummaste: Måste va jag, Naiv och litar på alla, Förbannade Jävla Skit!
Dagens sjuka: Att en person kan få mig på så jävla dåligt humör..
Dagens drog: Åt Helvete =P
Dagens roligaste: Perez
Dagens favorit: Salladen
Dagens köp: Sallad
Dagens godis: Blir inge godis idag sörrni
Dagens humör: Trött, så förbannat trött på allt, Sur och Jävlig
Dagens ord: JävlaFörbannadeSkit, Bra ord som kan användas jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela