Jennys tankar

Fredrik-Dagen

Publicerad 2007-07-18 22:47:53 i Firarhörnan,

Hej hopp!
image177

Idag har jag varit ledig och jag har sovit som en stock!
Hade sovmasken på mig.
Vakna iofs vid halv 6 bara för att titta på klockan, sen tvingade jag mig själv att somna om.
Och vet ni vad, jag sov till klockan 11, yes sir här ser ni en som kan sova järnet!
Har varit lite hurtig idag oxå, har cyklat en mil. Inte på en och samma gång men ändå.

  Det har ju varit Fredrik-dagen idag som vi alla vet!
Så vid 5 skulle vi vara hos mamma mutter och få lite fika.
Hurtig som man är så tog jag hojen och trampa dit, hade motvind nästan hela vägen, fy satan i gatan för motvind!
Iaf hos mamma var oxå Morbror Anders, Nipha och Morfar så vi fika lite gött.

Sen spelade vi kubb och vet ni va, på 3 kast hade jag ner 3 stycken3!!!
E en kung lr!

Vi körde tjejerna(Jag, Jossa, Mamma & Nipha) mot "killarna" (Morfar, Fredrik & Anders), morbror Anders klaga och tyckte det är klart ni vinner när man bara får kasta kärringkast. ni är ju uppväxta med de, typ nåt sånt sa han =P

Ja sa att det finns ta mig tusan inga kärringar här =P

Iaf så bytte vi lag sen.
Så Fredrik blev domare, Mamma hoppa in i kill-laget och tog Fredriks plats.
"Mitt" lag vann igen.

Iaf när jag skulle cykla hem, så muta jag Fredrik att cykla med mig.
Jag körde han till Grums och i Utbyte skulle han följa med mig att bada 4 gånger..
Men nu sa jag att om du cyklar hem med mig så slipper du alla "badgångerna", så vi slängde oss på en varsin cykel.
Och jävlar va jag skratta, skratta så jag gråt, har aldrig haft så roligt när ja cyklat förut.
  hahahahaha Bike Riding 
Min bror är ju för rolig!!Belly Laugh  


Ja tror det skulle vara bra för dig, med lite porr. Goofy 



Jag och Fredrik har oxå spelat Guitar Hero idag, Just nu försöker vi klara 5 stjärnor på alla "Hard" låtar, jag vill köpa den gitarren man får fram då.
Vi ska sätta oss och spela fram basarna nåndag, det borde finnas mer grejer man kan köpa. Det går ju så fort att få fram allt...

Vidiots


Har pratat med Herpes-Håkan Oxå =P
Gu va ja skrattar åt han, lr vad säger jag.. Med han, menar jag =P

Hoppas det är fint så man kan cykla till jobbet imorgon, sånt är nyttigt för röven har jag hört..

              

Av någon anledning lyckades Jossa smita ur bild varenda gång =/



Kan du säga Köp Se Stol 10 på engelska?




Hearts
Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela