Jennys tankar

Josefin, Josefin, du är så fin..

Publicerad 2007-07-26 22:20:37 i Firarhörnan,

                       image197

Idag blev min lilla lillasyster stor, hela 22..
Har inte sett henne på hela dagen, men jag ringde och sa Grattis till henne.. Hoppas hon haft en jättbra dag och att jag och fredrik överraskar henne med presenten..
Och sa att hon får säga till nån dag när hon är hel ledig så hon kan få sin present.. 


iaf började dagen med en "morgonpromenad", och med morgon så menar jag runt 11...
Vaknade och låg och löste korsord ett tag, sen tog jag promenixen..
iaf typ 3 kilometer är rundan jag brukar gå, e det lagom?

Gick och sjöng till låtarna, så nog urdum ut men skitsamma..

Låna jue filmer av Therese på jobbet oxå, så jag har suttit och glott på 3 filmer idag.
The Holiday, When A Stranger Call och Vegas Baby.
    Vegas Baby va skitrolig, skratta så in i norden. Dice 
Kan rekomendera alla att se den!

   
Vad har jag mer haft för mig då..

Har pratat med Håkan som vanligt, man måste ju ha sin dagliga dos.
Håkan ska vinna massa pengar och anställa mig som personlig coach, en som ser till att han håller sig positiv och är stjärnan i sitt eget liv.


Upptäckte en bra låt idag oxå, va längesen jag lyssnade igenom hela soulfly albumet Dark Ages, men Arise Again kan man lyssna mer på!


och English Fire - Cradle Of Filth = suverän!

Tur att jag har sån superbra musiksmak, jag gillar allt + lite till typMusic Note..

Har inte haft så mycket för mig idag..

Jag kom fram till varför jag har så många killkompisar idag, Håkan tyckte jag var skitlöjlig som tänkte så..
Men va då, jag har svårt för vissa tjejer..





Hugs And Kisses

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela