Jennys tankar

Lost boys

Publicerad 2007-07-21 14:34:48 i Allmänt,

  Hej hopp!!
så igår hade jag ännu en ego dag.
Är så trött så folk tror jag dricker jämt, bara för jag är röd i ögonen..

Mina eksem börjar blomma upp igen  Sad .
  
Iaf var ute och plocka svarta vinbär igår, lite vuxet av mig va.
Fan Håkan börjar smitta av sig mer och mer på mig.
  Inte bra detta Loser.


Iaf så åkte jag till Kil, va på mupphumör redan innan jag kom dit..
Blir skogstokig när folk lägger på i örat påmig lr när de inte säger hej då.
Blev på lite bättre humör, men det höll väl i sig någolunda länge iaf...

Igår va första gången jag känt som om vi börja glida isär, vi bara satt och hängde och det kändes inte alls som de bruka.. No. Kändes som om vi inte hade nåt gemensamt, hoppas det berode på mitt mupphumör..
Måste ta tag i detta, jag kan ju inte glida ifrån mina bästa kompisar typ..


Men det var kul att se alla iaf, inte sett bebbe på år och dar.

Va kul att skvallra lite med Anders iaf..
Peter, Anders & jag prata lite om att man inte ska ångra nåt.
Ångrar mest sånt jag inte gjort, att man ska fega ur jämt och gå på det trygga..

Det är därför jag älskar såna filmer där "vanligt" folk vågar satsa..
Hur många Svensson törs göra de?
Man ska gå i skolan, man ska utbilda sig, man ska skaffa jobb, man ska träffa nån och förlova sig, man ska skaffa barn, man ska skaffa villa, ja ni vet hur livet ska se ut.

Som i filmen Love Actually tänk om vanligt folk skulle våga, lr under toscanas sol, tänk om man skulle åka på semester en vecka och bli kvar där för man köper ett hus bara sådär.. Lr våga satsa på semesterflirten fast det är 60 mil som skiljer en åt..
Istället ser man dom aldrig mer =/

Tänk om man kunde sluta vara så trygg jämt, jag önskar att jag skulle våga göra mycket mer istället för att känna mig stressad över att träffa nån och skffa barn innan jag är 30..

Finns så mycket jag vill prova på, men tyvärr( lr tyvärr är väl fel ord) så måste man ju vara försiktig nu för tiden inte lifta inte gå ensam överallt om du är tjej, allt sånt..


Andres var ovanligt snygg i skägg iaf, de borde han ha jämt Buggin =P


Kanske ska få P till att spara skägg =P

Prata med Håkan igår iaf, höll på att somna med han i luren..

Prata med han på dagen oxå, och hans kompis hade sagt du får hälsa, tror ni håkan sa att det var nån som hälsa.. För tillfället ska jag bara va Håkans hahahaha


Och vet ni vad mupphuvvet har gjort..
Jag får ju inte träffa hans kompisar, för han har parat ihop nog med par säger han..

så igår hade han frågat en
-hon jenny är väl en raffig tjej, det skulle väl vara nåt för dig..
  Svarar kompisen då, nja hon är inte min typ..
Då får jag träffa den kompisen hahaha


Förutom Richard då, för han var visst ofarlig..

Vilken mupp han är då, lille Herpes Håkan.



Ne fan ska cykla till jobbet nu..


         


Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela