Jennys tankar

Rehab?

Publicerad 2007-07-02 10:16:24 i Allmänt,

Hej hopp på er!

Fy satan vad magen värker, de har den gjort sen freda natten typ, orkar iaf se mat idag utan att uuuäääähhh'a mig...

Har tvingat i mig mat de andra dagarna, har mått skit illa..

Ska sluta äta tror ja, då borde ju allt stoppa, hur mycket har man i magen egentligen?

Klockan är 10 och jag har sprungit på toa 5 gånger redan, fy satan! intressant va =P
  

Ne ska ringa Min Snygging till Pingla oxå, Nina är bäst bara så ni vet..
Fast de e lite synd att vi inte pratar så mycket längre, saknar mina töser från stan..
Ska börja höra av mig oftare.. Pepper

Måste iofs bli bättre på att höra av mig till alla, e jävligt dålig på de faktiskt.



  Drömde värsta konstiga drömen om P inatt, Dreaming
Mysigt men konstigt =P....



Ne ska lägga mig och läsa lite, har läst ut 3 böcker under helgen nu..
Hatar att må dåligt orkar inte med att se på tv så mycket när jag mår dåligt.. Blir skitkonstig ibland.. Hade feber igår oxå =(, men öronvärken har gått över =).. En får vara glad för det lilla..


Kram på er



Hearts
Pöss


  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela