Jennys tankar

Bio

Publicerad 2007-06-02 15:23:01 i Allmänt,

Måste bara säga att jag har världens bästa kompisar, så nu vet ni de..

Iaf igår så skulle vi på bio.. Så vi samlades hemma hos Anders.
Pappa körde in mig till stan och när jag kom till Anders, så stod Magnus, Erik och Anders och lagade mat.

Fläskfilé och potatisgratäng Mums så gött de va..
 Vi åt, drack vin och skvallra innan bion, spela det där roliga gitarrspelet oxå..

Sen tog vi en taxi till filmstaden, japp vi skule se Johnny Depp som Jack Sparrow, Vilken Heting!
Nästan 3 timmar, dom kunde lätt ha kortat ner den en timme, hände inte ett dugg i början jue..

Ont i raven som satan, så jag och Magnus gjorde en deal, aldrig mera bio på filmer som är mer än 2 timmar..
 
Men det var kul, var jättelängesen jag var på bio..
Sen taxi hem käka rester, dricka lite mer och skoja runt.
Vid 4 så somna Anders typ, så jag och Magnus snodde sängen och Erik fick ta soffan..
  Jävlar va varmt det var, sova i jeans och ett tjockt jäkla täcke, hualigen!


En Gôr trevlig helg!

Som ni ser så har jag världens bästa killkompisar =P


        



Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela