Jennys tankar

Dagen som varit...

Publicerad 2007-06-20 20:26:06 i Allmänt,

  Hej hopp!

åh va trött jag var på jobbet imorse, gick som en zombie.

Prata med H Håkan halva natten och en annan kompis den andra halvan.
Men vad gör man inte för sina vänner!
Om dom så hade velat prata hela natten hade det varit okej för mig.Phone Shocker

Lr ja, du kan ju inte ringa full och flumma runt i felra timmar om oviktiga saker om ja ska jobba, men när nån behöver prata, då lyssnar man!   Ear 

Iaf tog evigheter på jobbet idag, fick en jobbig tur.
Sluta halv 1, så ja ska inte klaga.

Anna jobba oxå idag, så efter jobbet vid 3 for vi till staden.

Vi gick på Bergvik och shoppa, fast jag tror inte jag kom hem med nåt jag skulle..
Köpte 2 väskor, en plånbok och ett par skor.
Kanske ska ta och lägga upp bilder hmm?
Iaf dom hade rea på väskshoppen, hitta egentligen en väska till men det fick räcka med 2.
Anna köpte en vit sån, som ja ska få låna. Hon är allt för snäll hon!

     

Man kan aldrig ha för många smycken, skor lr väskor.
Kan bara inte låta bli att köpa sånt.


Anna shoppade till sin midsommarfest, själv ska jag ju jobba hela midsommarhelgen =( långa dagar oxå.
Just de vi tog en tur till ÖB på hemvägen oxå.
Vi leta efter en hink och en storskål, men vi kom därifrån med tuggumi, halstabletter och kattmat.
  


Jag och brorsan fjanta runt lite förut..

       
sista kortet heter "jenny är rädd för humlan"
Mästerverket är taget av Fredrik den store.
Viktig information att lägga på minnet!!



Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela