Jennys tankar

Härifrån och käpprätt åt skogen

Publicerad 2007-06-29 23:32:03 i Allmänt,

Idag har jag känt mig så jävla sleten..

Undrar om det märktes, men på ute turen blev jag bara mer och mer blä!

Har så jävla ont i ryggen, handlederna värker så in i norden, knät gör ont och ena handen krånglar..

Kan inte ens hålla i en penna med handen nu, Fan!

Va tvungen att ringa mamma, så hon fick köra hem mig från jobbet.
Funderar på om det är väderombyten jag är känslig för, varför har ja så jävla ont ibland?

Hade inte mamma hämtat mig hade jag fan satt mig och grina va så trött och allt värkte.

Men det går ju över som tur är..

Blir så trött på allt och alla,  lr inte alla men ja ni vet..
Känns som om jag inte orkar med mer nu, måste koncentrera mig på mig själv.. Va ego jag låter =/
Fast skulle nån ringa och vilja prata riktiga problem så lyssnar jag jue.


  Bara så trött på allt, tror mycket beror på att jag går runt och har ont!
Vill sätta mig i nåt hörn och grina känns det som..




Även en naturlig skönhet kan behöva lite hjälp på traven ibland.



Nej fan, nu ska jag va lite positiv..

Käka pizza så jag spydde förut Vomit 2 , ska aldrig mer äta så mycket pizza hualigen


Jag och Anna hade uteturen förut, finns inget team som klär sig och jobbar så bra =)
  Anna är bäst, vi vikarier håller ihop I So Rock!!!!


  
Ne gott folk ska sova nu!
Nattis nattis





En som alltid får mig att skratta är ross the intern, kolla upp han på youtube
Laughing 2




Hearts
Pöss



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-02 00:50:03

Go Anna och Jenny, go Anna och Jenny :D Hoppas att du mår bättre nu :) Ses på jobbet. Kramar om

Postat av: Anna

Publicerad 2007-07-02 00:53:29

Go Anna och Jenny, Go Anna och Jenny :) Hoppas du mår bättre nu. Ses på jobbet. Kramar om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela