Jennys tankar

Midsommardagen

Publicerad 2007-06-24 14:52:15 i Allmänt,

Försov mig lite idag, kom upp typ vid 7..
Fort in i duschen, sen var det bara att åka till jobbet. 
Har varit trött som en gnu idag, jobba till 4..

Jag och Therese hade "samma" tur idag, så det var riktigt roligt.
Var rätt lugnt på jobbet ändå tyckte jag..

Iaf vid 4 for jag hem käka lite, slängde mig i duschen och gjorde mig iordning.
Jag skulle ju på Torgny Melins med Linnéa  Roll 
Så Linnéa och Stefan hämta mig, så for vi till Sunne.

Linnéa körde som en kung, har aldrig åkt med henne förut.
Hon är så söt..

Iaf i sunne så drack vi lite, inte Linnéa då, men jag, Stefan och Henrik.
drack 3 cider, sen for vi till kolsnäs.. Träffa lillkusinen där, vi kände oss gammla.

Gud va gamla jag och Linnéa var..

Vi åkte till nån korvkiosk på torget och där var det massa raggare..
De gjorde såna hära Burn-outs (lr vad det heter), jag och Linnéa konstatera, men gud vet dom inte vad däck kostar hahahaha Fy fan va gamla vi är.
Va lite kläder dom har på sig, det kommer de ångra imorgon när de är förkylda.. Måste börja umgås med yngre tror ja, man blir ju som man umgåsTongue On The Floor   ..
Ångest!

Men det var skitkul att träffa Linnéa inte sett henne på år och dar känns det som.. 
Får se till att det blir oftare bara, synd att Annica inte följde med igår =(










 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela