Jennys tankar

Onsdag

Publicerad 2007-06-13 22:29:36 i Allmänt,


Dagens citat:  Om hjärnceller vore pengar skulle du behöva låna till en kopp kaffe


  image125


Var precis ute och skulle avreagera mig lite, så åkte säcken i backen.. Jävla skit!
ja som stod och slog för fulla muggar!
  Får ta och fixa till det där imorgon, hann iaf slå och sparka lite på den Club Box 5


Har varit på sån där introduktionsdag idag oxå, mycket information och väldigt lite plats att lagra det på..
Brandinformationen va intressant iaf.
Vet ni att det startar en brand i timmen, låter som det brinner jäklans mycket..

Tror det var 6% av alla bränder där nån dör, är självmord. Har aldrig tänkt på bränder som självmord, så ja blev helt förvånad..
Låter som väldans mycke jobb..
Hoppas ja fatta rätt...

Jag och Anna gick till pizzerian på lunchen och käka kycklingsalladSalad
Hoppas jag och Anna jobbar lika i sommar, man kan inte ha tråkigt på jobbet med henne i närheten!


Snart ska ja till stockholm, ska brumma dit och hem över dagen.
Jag ska va chaffis åt pappa, hans kusiner fyller 50 så vi ska dit på partaj.. Bottoms Up 
Bara det att jag ska köra hem mitt i natten, får gå på jolt cola hela vägen hem tror ja.
  
Ska bli kul att träffa alla släktingar iaf, det är alltid ett jäkla drag på stockholmarna i släkten =P
Gillar språket oxå, när Evert pratar tänker ja på gammla filmer =)


Har suttit och letat tatueringar idag, tror jag hittat en som jag ska ha på armen.
Sen funderar jag på 2 hjärtan, ett för mormor och ett för farmor typ. 
   Funderar på att ha dom på axeln, men inget är bestämt än..

E så jäkla sögen på att göra fler..


Dagens upptäckt: Min lilla vän mår inte bra   Blue




Nä det var väl allt från mig


Hearts
Pöss

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-06-18 22:00:46

Hihi... Såååå söööt du är.. Hoppas också att vi kommer jobba lika i sommar. Svårt att ha tråkigt med dig vid min sidan också :) *kramar om länge*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela