Jennys tankar

Tråk

Publicerad 2007-06-21 22:19:48 i Allmänt,

Hej hopp!

Jobb, jobb & mera jobb..
Va riktigt kul att jobba idag, jag och Ann-Lisbeth vilket team alltså..
Vi smet ner och köpte pizza förut, lr jag tog en kycklingsallad som vanligt.  Pizza 
Gött som bara den var de...


Har krånglat med sån där vårdmätning ( lr vad det nu heter) idag, tagit tid på sig själv. Väldigt lätt att glömma starta   klockan där..
Fick gissa sig fram ibland, ska man erkänna sånt?



Dagens fråga: Om simning är så bra träning, Varför är valar så feta?




Har pratat med Anders idag oxå.. Skvaller skvaller =P Gossip

Har prata med Nea oxå, tjejgänget ska ut på dumheter =P
Jag, Annica och en gravid Nea som får stå för rattandet =P


Mobbat håkan en hel del oxå, Japp H Håkan törs inte köra genom "drive innen", han är rädd för att få bonnstopp, som han så snyggt sa..
Så kan han inte tanka och pratat i mobilen, för han blir så nervös.. Han är rädd för att göra bort sig, när manGas Pump tankar? Ska man gå fram och stoppa slangen i fel bil då lr?

Japp, ja får mobba H Håkan =P  

Har kommit på en sak som inte jag kan..
Om jag går uppför en trappa och tittar i golvet, då kan jag inte titta upp och sen ner igen.. Då drattar jag på näsan..
Samma sak om jag tittar rakt fram först och sen tittar ner och upp igen..
Mitt huvve hinner inte med, vet inte hur många gånger jag ramlat i trappen här hemma..
  

Satt på jobbet och prata om mina fobier oxå.
  Jag törs ju inte åka hiss själv, de känns de när nån larmar på åttonde våningen.. Running Pust!
Iaf så kom vi in på min "toafobi" lr va man ska kalla de.. Berätta för Anna hur jag gör när vi har besök, hahah..
Japp så det prata vi om i grupp hahaha.. Toilet Reading 
 Det blir för lustigt ibland alltså.
Tänker inte gå in på några detaljer nu men..


Ne fan, nu ska ja hoppa i säng.
Ska upp och jobba hela dagen imorron Blah
Men det blir nog bra, känns lite surt när alla ska bort och ja får sitta hemma själv..

Ne söv gött, gott folk




Dagens citat: Jag är inte ytlig, jag går bara efter utseendet.






Hearts
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela