Jennys tankar

fan

Publicerad 2007-03-18 04:33:34 i Allmänt,

Känner mig helt tom och skitlessen..

Ikväll har jag varit på väg att börja gråta 8 gånger.. Hatar att gråta..

Känns som om jag bara har varit tvungen att försvara mig hela kvällen..
Snälla söta martin hjälpte till med sina kloka ord ibland, Va snäll han är!

Har iaf varit och tittat på anders nya lägenhet, den var jättefin!
bäst att skriva lite om den typ.. så har han köpt en tv som är platt och grå..

iaf fy fan vilken kväll, känns som att mina hemligeheter och känslor kan man leka med.. klart gammla kompisar går före nya typ..
Känns som om jag inte kan lite på nån! Har varit en så jävla jobbig kväll..

Pojkar ska väl hålla ihop!
Men fy fan va jävla elak du är ibland och inte nog med det ni ska gadda ihop er oxå.. fy fan!

vet inte vem jag ska lita på alla säger olika.. ska fan aldrig mer öppna mig för nån..

känner mig bara så jävla lessen..

och kände mig nästan tvingad jue, Är stolt över mina NEJ!

säger man nej så är det nej!!..

ja fattar inte varför han ska va så jävla otr4evlig, va fan har jag gjort han?

känner mig helt värdelös idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela