Jennys tankar

Filmkväll med Bebbe

Publicerad 2007-03-10 12:37:41 i Allmänt,

hejsan!

så jag plinga bebbe och frågade om han hade lust att se på film, vi har typ samma humor.

Iaf vi 5 åkte jag hem till honom, lr jag tog bussen och han skulle möta mig vid åhléns.
Stod vid åhléns en stund, tillslut gick jag in och titta på väskorna. Man kan aldrig ha för mycket väskor och skor.

 

Iaf tillslut ringde bebbe och fråga vart är du
- jag är inne på åhléns och kollar på väskor.
- jaha, vart va det vi skulle mötas? för jag står vid hm..

jahapp, så vi möttes nånstans på mitten, så traska vi hem till honom.

Vi kolla på smala sussie, antingen älskar man lr hatar den filmen.
Jag är en utav dom som älskar den, jag och min kusin låg och drog smala sussie repliker en hel sommar i strömstad, när våran tv hade gått sönder. humor!

efter smala sussie hämta vid pizza, i mitt fall kycklingsallad.
Sen blev det tork på tallin.

är detta spermabussen till tallin?
eda, är det du eda?

vilken klockren film!

Lilla Roland som får alla sina "Thailands sprutor". haha

det var väl allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela