Jennys tankar

Flytthjälpen Gujje..

Publicerad 2007-03-18 10:26:16 i Allmänt,

Idag hjälpte jag anders att flytta..

Han lata sig  läste böcker och grejer..

Medan jag jobbade hårt hela tiden   =P
Ni ser väl hur tom hyllan är, det är tack vare mig de.. lr ja ja plock ur tidningarna iaf..
Anders, Mor & far bjöd på fika, så jag och han mamma gadda ihop oss mot anders.. hahaha
Man ska inte röka och man ska alltid ha bilbältet på! Va sur han blev tillslut. =P

Sen bar det av till stan, till bonnhålan som håkan så snyggt sa.. Iofs sa han oxå att mannen är den starkare arten hihi..
Men han la ribban där liksom.. Iofs kom jag inte på vad man säger istället för arten.. (känner mig smart nu)
Så jag var tvungen att fråga en kompis om man säger att killar och tjejer e arter, Han sucka och sa man säger könet.. haha
ah just de ja. =P

sen spela alla poker och ja satt där och glodde..
Men jag dansa faktiskt bugg och vals oxå.. ni skulle ha sett mig, ja är smidig som ett kylskåp.


Skulle fan ha åkt hem och sluppit allt..

jaja men en ska ju ha såna kvällar oxå =P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela