Jennys tankar

Gnäller av mig lite..

Publicerad 2007-03-18 10:06:41 i Allmänt,

hej hej!!

Japp, jag måste ju va kär i han, annars har jag ju ingen anledning att bli lessen och besviken på min killkompis.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!

Klart jag tycker om honom, han är min dr. phil jue..
Mina tjejkompisar fattar precis..

Ne, som tjej ska jag ju inte reagera, jag ska va gla.. Helvete heller, höll på att bli tokig igår.
Tänkte inte ta hans jävla skit..
Men fatta att jag blir lessen, tänk på va du säger ibland.
Men han fattar ju ingenting, som vanligt..

har fan aldrig mått så dåligt som igår tror jag.. Hur mycket skit kan man orka med på en dag?

fy fan.
Fulla killar som inte kan ta ett nej, Fulla killar som måste säga nåt taskigt tillbaka om man inte håller med..
Fulla jävla killar som gaddar ihop sig med varandra, spela ingen roll va jag säger..

Skulle jag ha sagt att jag går med fötterna hade dom sagt nåt annat..

Trodde fan jag skulle grina igår, va så trött på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela