Jennys tankar

Morgon tankar

Publicerad 2007-03-20 10:16:01 i Allmänt,

Idag började jag dagen med en morgonpromenad..
Har bestämt mig för att det måste bli en morgonpromenad varje dag...
Räcker inte med att träna på kvällen, tycker inte det händer nåt. Jag vet, det händer inget över en natt, Men jag har ändå hållt på ett tag.

Ska bli mycket bättre med maten oxå, har alltid haft promblem med maten. Har börjat ställa klockan så jag ska komma ihåg att äta. Så har jag gjort en matsedel, vi får väl se hur länge det håller i sig.
Men ska verkligen försöka nu..

I Måndags var det step Muskel - en halv timmes step och 45 minuter styrka
Idag, Tisdag, blir det extreme (passet heter så) - det är lite boxning och såna där jobbiga bootcamp (stavning?) övningar i en timme
Onsdag är det vila
Torsdag är det styrka i en timme

Blir nog nåt till helgen oxå, har inte bestämt vlket pass bara...

Läste om piercingar idag på aftonbladet, shit va mycket som kan hända.
Hade ingen aning om vissa saker, läste om vad som kunde hända om man hade i läppen..
Jag har en i läppen och det ilar faktiskt i min tand där, det var en början till nånting va det nu stod..
Funderar på om jag ska plocka bort den..

Har upptäckt hur jäkla bra Soulfly är oxå, såg dom på Hultsfred sist och blev helt förälskad.
Har även börjat gilla In Flames mer och mer..

Ja det var alla mina tankar denna morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela