Jennys tankar

Schlagerkväll med kusin vitamin, kulla & Perra.

Publicerad 2007-03-12 21:26:18 i Allmänt,

Så på lördan åkte jag in till stan, skulle hem till perra.
Det var ju schlagerkväll, det var längesen jag haft så roligt!

Träffa massa nytt folk, lr massa och massa, en del nya iaf..

"Ne det är bara kul att dötte lite"
Min kusin är nog fan bäst, man kan inte ha tråkigt med henne.

En del drog till nöjes, jag, kulla, jessica, en kille och nån som däckat på soffan stanna kvar i perras lägenhet. Vi spela playstation, nåt gitarrspel.


Kulla var rolig som vanligt.

Lite hångel blev det oxå! Alltid mysigt att pussas lite.

Rätt låt vann oxå!

Vi sjöng med och dansa som dårar =P

Detta var precis vad jag behövde, ring mig fler gånger!

Gillar er verkligen och jessica du e fan bäst!

Kommentarer

Postat av: Jessy

Publicerad 2007-04-17 00:26:00

va goo du e då ! men usch sikken tokig bild hahah =D alltid kul när du e me Gujje !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela