Jennys tankar

Kubbspel i Kil (där griser´a kör bil)

Publicerad 2007-05-28 22:12:24 i Allmänt,

Så i lördags var jag i kil..

eller vi tar det från början..

Vaknade 7 på lördan, var på jättebra humör. Studsa upp och tog en morronpromenad, solen sken och det var ta mig f'n skithärligt..
Bara flög fram liksom, sen  vid 3 var det kalas för moster Gunnel, Morfar & Nipha. Så alla samlades hos Anders och Nipha, åt tårta och supergod mat. Mums!

Egentligen så skulle vi (kilenarna och jag) gå på bio, vi skulle se Johnny Depp som Jack Sparrow. Sikken heting!

Iaf så ändrades planerna lite och det blev kubbspel i kil, hemma hos Magnus muffen..
Jag hämta upp Anders i stan och tvingade han att sjunga till alla låtar som spelades i bilen =).
Jag sjunger jämt i bilen!

Iaf väl framme hos Magnus, så gick vi ut för att spela kubb.
Erik var den enda som förlora bägge gångerna =P
Erik är bara för rolig när han dricker, han kan liva upp allt tror ja och han gör det utan att han vet om de typ =P

Första gången vann mitt lag, lr lag Mathias som det hette..
Det var jag, Peter och Mathias, vi mötte fullislaget som bestod av Magnus, Erik och Anders..

Andra gången vann Magnus, Anders och Peter...

Sen gick vi in och spela tv-spel..

En perfekt kväll, allt var jättetrevligt!

  


     



There's 10,000 reasons to survive
But you only need one to die


Hearts
Pöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela