Jennys tankar

Saker man inte kan leva utan..

Publicerad 2007-05-23 19:33:38 i Allmänt,

    Som ni märker så ska jag lista saker jag inte kan leva utan..
Tänker inte skriva ner de självklara grejerna som familjen, luft, ja allt sånt..
Ni får tänka att det kommer först..

Skriver sakerna som jag kommer på dom, i nte nödvändigtvis i rätt ordning

1. Musik.
Lyssnar nästan jämt på rix morron zoo (utom de senaste veckorna när min sömn har krånglat)
Iaf älskar cky, tror inte dom gjort en enda dålig låt. Gillar oxå Jason Mraz.  Favvolåtar just nu är: Mördar Anders, Big Wheel, rehab, you and i both, loyalty song, geek in the pink.
Bör höras på, snarast!  

2. Korsord.
I alla dess slag!!

3. Perez Hilton =)
Man måste bara älska denna människa. Läser hans blogg så fort jag kommer åt. Japp, ja gillar sånt!

4. Dr. Philisar.
  Mina philisar alltså, ni vet vilka ni är..

5. Choklad.
Man måste få känna lukten av den lr äta den. Själv har jag köpt ett bodybutter som luktar choklad. Helt underbart, man blir glad av att sniffa på armen.


oj, va klockan gick.. Måste dra nu..
men ja fortsätter listan imorron..

Har hittat mobbesladden nu oxå, så snart kommer korten upp =P
kram


Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela