Jennys tankar

20 års fest

Publicerad 2007-11-27 22:24:59 i Allmänt,

Hejsan hoppsan! 

I lördas så var jag på fest hos Sandra, som blev stor flicka!
Hela 20!

Det var jättemysigt, lagom många och lagom mycket dricka.
Drack ganska mycket vatten faktsikt och några cider, skulle ju jobba på söndan..

Kul att träffa folket från Grums inte sett dom på jättelänge.

- Jenny Kör mig till Slottsbron!
- Du är i Slottsbron
- Ja, just de ja..


Jag och broder hade med 20 paket till Sandra, man blir jue bara 20 igång i livet. Den kör jag med varje år..
Brorsan hade hittat massa bacon grejer och jag köpte öl..

    

Satt där och prata med massa oliks folk, Väldigt trevligt!
Vi mobba klockradion och Christer som inte kunde hitta play, haha

Hade jättkul, ser fram emot nästa grej som händer här i Grums.. När det nu blir..

Traska väl hemåt runt halv 1-1 nångång, det var fasiken inte lätta att komma upp tidigt på söndan. Började halv 8, man börjar bli för gammal för sånt här tror ja.


                         





 

Jag fattar inte vad dom pratar om, skulle det varit svårt att uppfinna eld?
Titta så enkelt!






Idag så började jag 7, fick iofs sluta 1, men ja la mig och snarka så fort jag kom hem typ.

Tror ja börjar bli sjuk oxå, ont i lederna som bara den + att ryggen värker så in i norden. Kan iofs vara att det ska slå om i vädret, japp jag är så gammal att jag får ont i kroppen då...

Tror jag gått konstigt med ena benet oxå pga av ryggen, så nu har jag fått ont i benet och foten. Japp ja klagar nu sörrni.

Är ledig imorgon så då ska ja göra fotbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela