Jennys tankar

Det kommer mera... lalalala...

Publicerad 2007-11-23 12:54:32 i Allmänt,

Tjena tjosan!

Igår så satt sockersuget igång, va grini så in i helvete <-- ja vet, men i en sån här situation behöver man inte vara barnvänlig!

Min kropp skrek efter socker igår, försökte hålla mig sysselsatt och inte gå i närheten av köket. Klara hela dagen iaf, hoppas inte denna dagen blir lika jobbig.
Ringde Håkan och tänkte att han skulle prata bort mina "mat-tankar", de gick bra "jenny vet du vad jag har ätit idag, massa kakor, en pizza skulle va gött du.."

  Så jag gjorde ett försök med Anders, han prata massa youtube filmer.. Han måste ha Sveriges sämsta humor!
Men han försökte muntra upp mig, men det sluta bara med att jag blev mer grinig.

Jag hade nöjt mig med en toast igår, det är socker i bröd. Brorsan sa: nej! Häll i dig massa vatten, sen är du inte sugen på nåt.

Nej, nu ska vi inte prata mat.

Ringde Camilla idag, behöver en klipptid och det brukar alltid vara jättelång väntetid hos henne. Men gissa vad,...
Jag har en tid ikväll, vill du ha den? Jajjemän, de ville jag så idag ska jag bli slingad och klippt. Gött!!


Måste ut och leta present till Sandra oxå, va ska man köpa? Känns som systemet alltid är en affär som funkar till födelsedagar.






Hearts
Pöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela