Jennys tankar

Farsdag

Publicerad 2007-11-12 22:30:09 i Allmänt,

Hej hopp!

Nu är det över ett år sen jag började blogga, tycker för det mesta att det är ganska kul.
Ett bra sätt att ventilera liksom!

Iaf farsdag det här året blev inte riktigt som vi tänkt oss.
Det började med att pappa skrek "hej då" på morron. Ja lr vid 12 yp om man nu ska vara så ärlig.

Jag hade helt glömt bort att han skulle åka till Kristianstad.

Nån dumgök har varit här och hälsat på oss på natten oxå och dumgöken har snott extra ljusen på firmabilen.
Jäkla nötter lr nöt!

  Iaf jag och broder fick traska ner till farfar med lotter, där var oxå mina kusiner och deras barn och föräldrar då.

Iaf när tårtan kom fram skar Sandra upp bitar till oss alla, japp börjar en får den fortsätta!

Vi smaka på tårtan och nja ingen sa nåt.
Tillslut sa, tror det var Rosmarie, smakar det inte lite konstigt.
Jo, sa alla vi andra i kör. Det smaka gammal grädde, så där som mjölk kartonger kan lukta så smaka de.. Hualigen!

Men det var goa kakor iaf, hade gammal gräddsmak i mun hela kvällen.

Måste se till att fixa nån present till pappa oxå, han kommer jue hem på torsdag. Lotter som vanligt kanske?


Hearts
Pöss






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela