Jennys tankar

FF hos Jessy

Publicerad 2007-11-15 00:53:35 i Allmänt,

Hejsan Hoppsan!

Så nu ska jag berätta lite om helgen, var ju hos mittenkusinen och levde loppan.
Himmla trevligt faktiskt!

Sjöng singstar som bara den och jag vann varenda gång, ja hör och häpna.
Fast jag vann bara om jag sjöng mot just han då  =P

Kulla skulle jag aldrig sjunga mot, han vinner jämt så sjunger han jättebra.
Jessica bjöd på lasangne, mumsigt som bara den var de.
Sen så spelade vi gitarr och sjöng som dårar.

Iaf jag och Ekström (tror han hette så, jag och namn vet ni) Vi sjöng hela kvällen kändes det som.


  Fejik          

 Man kan ju inte va snygg jämt..

           

 Spillde gjorde vi oxå.. Salt tar väl bort rödvin?

   Vi som sjöng hela kvällen..

    Moster Gunnel

     


Slitna på bussen hem...
           haha tycker att detta kort är ju bara för roligt!


Håkan behöver nån som är stark i rava. Man hör så fel ibland...





Hearts
Pöss










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela