Jennys tankar

Fredan

Publicerad 2007-11-16 19:56:36 i Allmänt,

Hej hopp!

Så igår var jag i staden och köpte några julklappar och födelsedagspresenter. Va ganska gött att strosa runt själv faktiskt.
  Skulle egentligen ha varit hos Håkan igår men tanten svara inte i telefon, men ja har ju på ljudlöst bla bla. Jäklar va ja satt och svor över han på ica parkeringen, satt kanske och försökte ringa han en kvart.
Han sa iofs att han skulle va hemma vid 2, men alla som känner Håkan vet att han har sin egna lilla tid.
  Iaf ja åkte hem i stället..

Har varit hos honom idag, var mycket trevligt! Jag vaxa ryggen på han, hahahaha.
Aj aj aj de e varmt, de gör ju ont jue... nej menar du de, vax som ska va smärtfritt. Ouch 

Tog lite kort på han, men ja tror jag får däng om jag lägger ut dom här. Fast iofs hur stor skada kan Håkan göra Teethy 

Sen kolla vi på film Transamerica, vilken heting som är med i den filmen! Inte hon/han som vill bli hon nu då..

Sen när jag skulle åka hem kom Håkans föräldrar, trevligt värre. Prata mest med pappa Håkan, Mamma Håkan sprang runt och greja..


Ja det var väl allt än så länge


Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela