Jennys tankar

Jag jag och jag

Publicerad 2007-11-11 20:48:06 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Efter att ha provat en dag med tårar och som ja sa till Håkan dricker tills ja somnar.
Alltså jag har provat alkoholen oxå, den funkar väldigt bra när man vill glömma verkligheten och bara försvinna bort en stund. Men allt går upp och ner liksom, det är dax att ta tag i saker och ting nu.


Satt och tittade på tv´n förut, på Maja Nyblom närmare bestämt. Vilken krutgumma, kan hon så kan jag!
Så vill man väl ändå ha hela livet.
Ska ha en egodag imorgon, en sista deppdag.
Då jag ska göra allt som jag vill, sjunga högt i duschen, gå i pyjamas hela dagen, äta kokosbolls"deg" till frukost och inte tänka på kalorier.
En dag för mig själv!
Tänkte att om man ska bli glad så behöver man nog en liten ego dag.

Är ensam hela dagen imorgon, så imorgon blir det en dag helt utan måsten!
Vill jag klättra upp i granen på edsbonden så ska ja ta mig fan göra det oxå.

En "jag-gör-vad-jag-vil-dag,-utan-alla-måsten-dag", ska jag ha.


Satt och tänkte på att vara lycklig förut, det finns en på jobbet som alltid är glad och ser så lycklig ut, aldrig en sur min från denna tjejen.
Lycklig för mig det är hon, jag vill oxå ha mitt liv så.


Ne man ska inte klaga över saker man kan ändra själv! Fast det är väldigt lätt att göra de.



Ne en ego dag, sen lovar jag att inte gnälla på väldigt länge!




Pöss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-11-11 21:37:29

För det1:a - jag upplever dej inte som klagotant!

2:a - OMdu klagar,Det har även DU rätt till!

3:e - BRA! Ta dej en egodag i veckan! Minst!

4:e - Vi är många som gillar dej, precis som

du är,,, ät hur mkt kokosbollsdeg

du vill!!! (vad det nu är)

5:e - Bra,, ta tag i en sak i taget, så ska

du se att det går bra!!!

Kramar i massor från lilla jag!!

Postat av: annica

Publicerad 2007-11-11 21:54:29

en stor kram till dig min vän. Hoppas att vi kunde ses oftare än vi gör! Nu kommer jag va utan internet i ett par dagar. Trist. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela