Jennys tankar

Tjejmiddag

Publicerad 2007-11-17 13:58:17 i Allmänt,

Tjoo!

Så det är helt omöjligt att få sova på nätterna, antingen ringer nån eller så gnäller katten eller så är det nåt annat förbannat väsen.

Att det ska vara så svårt att va tyst på nätterna.
Har drömt jättemycket de sista nättern om konstiga grejer, Dreaming  vet fortfarande inte om jag drömde att mamma ska ha pengar av mig eller om hon ska ha de.

  Iofs vet jag att min pappa inte är Hugh Jackman och han dog inte för att en nörd som var kär i syrran slog han så han ramla ner i ett hål. Vet oxå att min syster inte är nån kändis och att jag inte jobbar med säkerhet, jag var tydligen nån säkerhetsagent/FBI till min syster. 
  
Har heller inte brottats med en krokodil som inte gjorde som vi sa.Alligator
Man drömmer så konstigt ibland, men ja gillar faktiskt att drömma, så länge de inte är hemskheter då.

Iaf idag är det tejejmiddag med stort T, vårt gamla gymnasiegäng ska samlas. The Gang's All Here och med  gäng menar jag de ja umgicks med, de andra på gymnasiet får hitta på vad de vill.

Ska bli jättekul har inte sett Charlotte och Therese på evigheter!
Vi ska iaf börja hemma hos Jenny och sedan blir det nog Koriander, har aldrig varit där så de ska bli kul.
Om vi inte stannar hemma och tittar på film, det fin den möjligheten oxå.



Det är jävelskap på gång, bara så ni vet!



 Hearts 
Pöss







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela