Jennys tankar

Winter

Publicerad 2007-11-30 18:58:41 i Allmänt,



Musiken är bra, men ni behöver inte titta på den. Kan man lägga till musiken bara? Hur gör man då?
sådär snyggt som Perez gör de.. hmmmm?






Hejsan!

Så idag har jag varit i staden, sprungit på ikea och kikat på grejer. Jag skulle kunna bosätta mig på köksavdelningen. Vet inte varför köksgrejer är så roligt för mig, jag är usel på att laga mat.
Men jag har säkert 15 kokböcker som jag aldrig tittat i, ändå köper jag bara fler och fler.

Köksavdelnigen är iaf roligast, klämma och känna på allt.  Jag kanske skulle ha blivit kock?
Eller jag kanske har varit kock i mitt förra liv..

Det är nåt visst med köksgrejer alltså.. =P

Hittade lite julklappar på ikea iaf, iofs är jag klar med alla julklappar men jag kan inte låta bli att köpa de där grejerna som skulle passa så bra till syrran eller mamma. Iofs är jag väldigt dålig på att köpsa sakerna och sen vänta fram till jul med alla, vill att de ska ha grejerna nu.

Sprang på HM och lite fler ställen och hitta grejer till mig själv, lite kläder att jobba i, lite underkläder och annat bra   att ha kläder.

Det enda jag inte hitta var ett par skor och ett par jeans.
Vill ha ett par stövlar, men det finns aldrig i min storlek eller rätt färg.
Nån som vet att det finns några snygga stövlar på nåt ställe?

Hittade några saker till Kikkan oxå, ska bli skitkul att träffa henne imorgon. Har inte sett henne sen min 25 års fest och innan den så var det säkert 2 år sen vi sågs..
Ska ut och göra Trollhättan osäkert på natten oxå och när vi kommer till ett hörn där det är nåt på våningen under så ska vi skrika på Ann´s bror =P



Ne nu ska ja packa in lite paket en stund..


Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela