Jennys tankar

Dåligt och bra

Publicerad 2007-10-15 21:00:46 i Allmänt,

   
Hej hopp!
Men nu bidde de väl nåt fel på texten?

Iaf jag har en bra nyhet och en dålig, antar att man börjar med den dåliga och går uppåt efter de.
Då är det ju dom bra man kommer ihåg.

Iaf fick en tråkig nyhet om min första "riktiga" kärlek. Tråkigt när det går dåligt liksom =(.


Den bra nyhten är att pinglan Annica har tagit körkort i fredas, Stort Grattis Gumman!
Nu får vi allt ut och brumma nån dag!Low Rider




Hearts
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela