Jennys tankar

Fest med Pinglorna

Publicerad 2007-10-28 16:28:59 i Allmänt,

Hej  hopp!

Så igår gjorde jag ju provet, svårt som satan.
Ringde flera gånger till min lillebror som fick peppa mig, ringde Anders som fick peppa.
Och mamma och pappa ala fick peppa mig. A+ 

Iaf sen på kvällen så for jag till Nina, vi skulle ut.
Sen ramla Jenny, Molle, Lisa och Anders in.

Så då satt vi och Våga Vägra Krogen.
Vi visste inte vart vi skulle ta vägen, alla började leta efter nummer i sina telefoner. Telephone 
"hej! vad gör du? ska ni ut?"

Jag åkte in till stan för att vi inte skulle gå på nöjes, ville verkligen inte dit.
Vart hamna vi då, jo på nöjes. Man börjar bli för gammal jue.

Men det var jättekul faktiskt, träffa massa gamla kompisar och en och annan som jag kommer ihåg sen högstadiet.  Teacher 

Dansa med Lenny, japp man är ju duktig på sånt.
Herregud hur man ser ut!   Dancing 

Men man kan trösta sig med att det finns alltid dom som är värre.

För när jag var med pappa och hans polare ut.. hahaha då dansa jag iaf bäst.
"vuxna"(inte alla) ser ut som om de joggar, som nån blandning av björnen baloo och Pinocchio, så blandar dom in lite simtag här och där.
Jättesnyggt!  Sneakers 

Tog nattbussen hem, den som jag aldrig lyckas hålla mig vaken på.   Bus 
Sätt mig på en buss och jag somnar som en stock.
Det är nåt speciellt med bussar alltså.


hej e du hemma.. haha jävlar vad pinsamt..


Skvallra med Jenny som jag inte sett sen, ah längesen iaf.

Va jättekul!


      Pinglan        

   

  
vet inte om jag ärförvånad eller lyssnar väldigt noga på nån


skulle ta kort på mig och Lenny, men de var bara tvugna att spruta rök precis när jag tog kortet..


Våga Vägra Krogen   




 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela