Jennys tankar

Göteborg tur och retur!

Publicerad 2007-10-03 09:56:40 i Allmänt,

  Hej hopp!

Så igår blev det inge staden för mig. Jag började morgonen med att vara folkilsk och var det säkert fram till 4You Suck.
Känner inte igen mig själv, jag brukar inte vara så här, men för tillfället svär jag och skriker på allt. Kan va foten som spökar kanske?

Iaf ringde sjukvårdsupplysningen igår, jag har ju aldrig fått en kraftig stukning förut så jag vet inte hur lång tid det   ska ta innan foten är bra.

jag ringde iaf och sa att jag stukade foten den 13:e augusti och foten är fortfarande svullen och gör ont när jag vrider den liksom. Men de senaste dagarna har det börjat värka så in i norden, vaknar på nätterna av att det gör så för jädrans (jädrans räknas väl som barnvänligt?) ont.Club
Iofs värker det på dagen oxå, men nätterna när man ska sova e jobbiga.
Det värker från foten och upp till knät, fast det är bara en punkt som gör ont i knät liksom..
Ja sa att jag hoppat på kryckor och varit in och röntgat (stavning?) foten den 14 augusti.

De sa iaf "Ja det kan ju göra lite mer ont när foten börjar läka och då kan den svullna upp lite."
- "Men den har varit lite svullen hela tiden"
- Ja men det kan bli så när den håller på att läker. Linda den igen. Har du provat zon?
-ehh nej, ja har provat en och annan panodil.


Så vad i helvete (okej, men nu fick jag faktiskt svära) har min fot haft för sig sen den 13 augusti om den nu började läka för 4 dar sen.  Foot 

Finns det nåt ja kan göra för att skynda på det här, hade räknat med att kunna ha några högklackade skor på mig innan snön kommer.
Tänkte jag skulle försöka tvinga ner foten i ett par till helgen, pappa fyller år och jag vill inte springa runt i gympadojjer.





Änteligen har jag bokat flybiljetter oxå, gjorde det i förrgår, så nu ska jag åka och hälsa på syster yster.
Så ringde jossa igår, hon kommer hem . Typiskt

Ne men hon skulle ju hem när pappa fyller år, men så har hon blivit sjuk igen, så vi ska åka till sjukhuset här och se om dom hittar nåt fel p henne.
I Spaninen har de tagit massa prover och lite annat men hittar inget.
Hoppas det går bra iaf!

Så jag och pappa var och hämtade henne i Göteborg igår, planet skulle landa kvart i 9.Pilot
Men det var försenat och kom 21:50 så vi satt på landvetter och dega hur länge som helst.  

Men iaf vi satt där i godan ro, så blev det ett ståhej bakom oss. Va hände nu då?
Vi tror det kom nåt fotbollslag, så det sprang runt kavajnissar och spelare.
Så sprang det runt folk med filmkameror och mickar och vanliga fotokameror.

Japp, jag blev nyfiken i en strut.
Jag skulle gått fram och fråga va e ni för nåra?
Pappa hade nada koll, jag hade nada koll. Men vi kom överens om att det var nåt sportlag iaf.

Alla kom i mysbrallor typ utan stjärnan i laget (Antar att det var stjärnan, kamerorna följde han) han var iaf skitsnoffsig. Snappy 



Sen kom änteligen systeryster, yeahy!!
Så drog vi hemåt i våran pärla till hyrbil! Ja fick köra från trollhättan typ.
Jävlar vad tid det tog och vilken dåre till lastbilschaffis vi hade framför oss.
Hur fort jag än körde så körde han dubbelt så fort. Poff sa de så försvann den... Truck Driver 2 

Sen somna jag som en stock!
Vakna av att katten gnällde imorse *suck*, varför?


Det var väl allt från mig




Hearts
Pöss  










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela