Jennys tankar

ja ja

Publicerad 2007-10-10 15:33:45 i Allmänt,

Breast Cancer Awareness Ribbon Ni har väl koll på er.



Tjena tjena!

sitter här och sjunger med i Kansas när de sjunger Carry On My Wayward Son, tack för de Guitar hero =P

Så idag jobbade jag, hade min 3:e städtur. Jag fattar inte hur Christl orkar, jag är helt färdig när jag kommer hem och jag har "bara" städat i 3 dar.

Har tränat så jag har varit helt trött på kvällarna, tror jag ska vila idag. Är så trött!

Boxades i måndas och igår var det ett 75 minuters pass, jobbit!

Är skitsprallig och skrattar åt sånt jag normalt inte skrattar åt, Vad har min hjärna snappat upp nu?

På lörda är vi 3 glada tjejer som trotsar den inställda personalfesten och ska bege oss ut till storstaden Karlstad-
Nån som har nåt tips på vart man ska gå, var evigheter sen jag var ute.

  Vi funderar på att gå och käka nånstans och sen kanske bowla innan vi svänger våra ludna (lr välvaxade).Wink
  
Ska bli skitkul iaf, jag, Cissi och Maria Vilket gäng! Tror det kan bli mycket skoj och en och annan pinsamhet.

Vilket ställe är det som gäller i stan nu för tiden, Usch vilken gamling jag känner mig som.

Håkan den torrisen ska inte ut, fast han lova! Tror han är rädd för mig, han törs bara träffa mig om han har nån kompis med!   Crazy 
Undrar varför?  Jag är inte farlig, bara så ni vet. Är ganska blyg och snäll.
Fast han har ju "läcker-emma" nu, så jag får väl förlåta några av hans dåliga bortförklaringar. =P
  Som han själv sa han är singel, men redan toffel Rolling Eyes.

Men han har lovat mig att vi ska gå på korriander en helg.


Ska bli skitkul till helgen iaf.

Hoppas att folk ravar sig ut bara..



Ne ska slappa lite nu, så jag kanske orkar med träningen..




Hearts
Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela