Jennys tankar

Man är väl smart..

Publicerad 2007-10-29 21:34:32 i Allmänt,

Hej hopp!

Jag kan inte få nog av Jeff Dunham, humor humor humor!! Bubba J haha.


  men men..


Satt och prata med min gode vän förut om dumma grejer man sagt.
Det blir jue så fel ibland. Men inte behöver man vara dum i huvve för de..

Anders fråga varför alla bilar som de mötte körde på vänster sida, när det är högertrafik.Convertible

En gång när jag var liten (liten låter bättre, det kan ju betyda va som helst egentligen =P) så åkte jag och pappa i stan, kommer inte ihåg vart ja skulle men..
Iaf jag fråga han vad detta PHUS var för nåt, de stod ju det lite överallt. De borde verkligen sätta dit ett litet   bindestreck på de där skyltarna. P-HUS!
Hur skulle jag kunna vet a det då.

Sen för ett tag sen, en massa år sen faktiskt. Så på sporten säger de alltid " Matchen avgjordes inatt", "de spelade inatt", ja ni vet..

Jag kunde inte förstå varför dumjävlarna gick upp mitt i natten, för att spela en hockeymatch.
Ställa klockan för att gå upp och spela hockey 2 på natten, uhu??
Satt och fundera jättemycket på det där, planen kanske var upptagen på dagen av nåt annat stort lag. Så dessa B-lag fick spela på nätterna.
Tillslut så berätta iaf min snälle far att klockan naturligtvis inte var 2 på natten i Usa. Hockey 3
Och hur ska man kunna ha koll på allt sånt? 



Annars har jag inte gjort så mycket idag, har haft en riktig latdag.
Tröstätit lingon grova och glott på tv.

Har varit så trött idag, min katt har sjungit opera hela morron *suck*.
Ja står inte ut, måste ju för faro få sova nån morron..
Ska testa att busa med henne riktigt mycket innan jag lägger mig, hon är ju gammal så hon borde ju sova hela natten då, lr?





 Hearts 
Pöss





Kommentarer

Postat av: Jag E Stor Svart Yvig

Publicerad 2007-10-31 01:03:48

haha, ja du Gujje. Spela på natten och Phus uj uj, de e inte lätt asså :P Världen är full av koder och konstigheter som måste knäckas ! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela