Jennys tankar

Mupparnas Konung

Publicerad 2007-10-22 18:43:35 i Allmänt,

Tjena!

Lova ju att skriva om av mina bästa polare Anders Forssten.
Så håll i dig nu Anders här kommer de.


Anders Forssten/Mupparnas Konung.


image450Däckad



Anders är i detta nu hela 26 år gammal och äldre blir han för varje minut. Som om vi alla inte blev de liksom.
Han är alltså 81:a vilket stör han nåt grymt och han får ålders nojor. Själv är jag ju bara barnet, hela 25.
Men i 8 månader är vi "lika" gammla enligt muppen. Kilsfolk har de mest konstiga ideer.

Fast han bor inte i kil nu då, men har man en gång bott fär så blir man inte av med titeln "kilenare".

Jag har faktiskt inte kännt denna underbara man så många år, men ändå är han kanske en av dom som känner mig bäst. Vi är så där torra och barnsliga hela högen när vi träffs.

Tillbaks till muppen då.
Vet inte hur det kommer sig att han är muppen, först var han dansbands-Anders, sen blev han Barbados-anders.
Det var i början när vi fortfarande lärde känna varandra och jag försökte, få hans kompis att få upp ögonen för mig (och jag lyckades, de ni.)
Så nu vet ni att jag har lyckats en gång iaf..

Trött    Fullisar              

Vi sjöng kareoke här hemma och drack som tokar, det slutade iaf med att jag filmade när de sjöng kareoke.
Anders fick in en sån där riktigt dansbands "diggning" med huvvet. Dansband- anders var helt enkelt så klockrent på honom..

  Han är datasnille, lr datanörd, deror på hur man ser de.

Vi har gjort mycket dumt ihop under åren vi känt varandra och många fler dumheter ska det bli.


Han är en av dom som fanns där för mig när jag mådde dåligt, han som jag ringde och grina för när jag blivit dumpad, sårad. Han är helt enkelt bra på allt, tror inte man kan klara sig utan en mupp faktiskt. Vi hoppas på att vi kommer känna varandra hela livet och hamna på nåt hem, där vi kan ha rullstolsrally med varandra.
 



Ska fundera lite mer, så håll er uppdaterade



Hearts
Pöss









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela