Jennys tankar

Mys med kilspöjkera..

Publicerad 2007-10-28 15:18:39 i Allmänt,



Förra lördagen så tog jag mitt pick och pack och for till stora staden. Ni vet den som är snäppet större än Slottsbron Och Grums räknas inte som större..Inte för att det är en stad men.. jaja.

Pick och pack var väl att ta i, ja tog med lite skivor och gitarren.
Vi lira för fulla muggar, en är ju nästan kung nu.
Men ingen slår brorsan. av alla jag känner iaf..


jobba till 9, men snälla Ingrid sa att jag fick gå tidigare så jag stack redan vid halv. Hem och hämta brorsan till Kil och hämta Magnus och Erik. Så vid halv 11 lr nåt var vi änteligen hos Anders..
Kolla på nån film först, sen så drog vi igång med gitarrerna (?). Prata lite om dittus och dattus.

Passa på att bestämma vilka filmer jag ville ha oxå, Anders är att bra att ha.
 iaf vet inte vad klockan var när jag for, men jag var hemma typ halv 3.
Hann sova några timmar innan jobbet vänta.
Börja halv 8, jävlar vad trött jag var, börjar bli för gammal för sånt här..

När vi gick ignom allt satt jag och nicka till typ. Jag är vaken!

Först på torsdan var jag ledig och fick sova ikapp *snark*



 
Anders vara bara tvungen att ha med lite rumpa på kortet


   




 Hearts
 Pöss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela