Jennys tankar

Provet

Publicerad 2007-10-28 15:04:25 i Allmänt,

Jag har nu betalat 350 spänn för att få reda på hur dum i huvvet man är.
Vilken toppen idé!
Okej provet gick bättre än väntat, men det är långt ifrån bra.

Har haft panik för det där jävla provet och varit helt gråtfärdig i flera dar.
Jag vägrar hamna i aftonbladet. Dyker jag upp där blir det hämnd på den stackarn..

Högskoleprovet är ju inte logiskt för fem öre.
Vem kommer på alla dessa matteuppgifter?
Det är helt omöjligt att få bra på den delen och ja som alltid gillat matte typ.
Fan!
Vem kom på ahah så här ställer vi frågan och så här gör vi, mupp.
Ge mig ett tal så ska ja räkna ut de, inte krångla bort en så där.


Äh fuck it!
Det måste väl finnas nån som fick sämre än mig.

Anders peppa mig som bara den och hjälpte mig med matten. Han är för bra han, han är nästan bäst.

Fast han tror att jag är smartare än vad jag är. De gillar jag! =P

Var skit jobbigt att göra provet jue.
Den framför mig satt inte still så hela min "bänk" skaka hela tiden.
Den bakom hade nog nåt problem med andningen, har aldrig hört nån andas så högt.
OCh alla linjaler som åkte i backen.

Jag är en av dom som vill ha det tyst och lungt när jag ska göra prov. + att alla satt så nära en.

Alla såg så smarta ut oxå, så kom lilla bonniga jag.


Ne, de kunde vart värre. Nu har jag iaf gjort det en gång, nästa gång ska jag fixa matten!



 Hearts 
Pöss







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela