Jennys tankar

Tidig Morgon

Publicerad 2007-10-17 04:40:54 i Allmänt,

Hejhopp!

Nu sitter jag här framför datorn i nattlinne och kan inte sova.
Tvärvakna när klockan var tre, tänkte jag skulle försöka somna om med hjälp av tv'n.

Men när jag väl drog igång den så vaknade Sara till, Ursäkta mig men herre jävlar vad hon kan gnälla!
I lite mer än en timme har hon mjauat och mjauat *suck*



Ne ska ge sömnen ett försök till, ska ju snart upp iofs men försöka kan man ju alltid.


Hearts
Pöss  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela