Jennys tankar

Ikea

Publicerad 2007-09-03 23:11:20 i Allmänt,

Tjo!

Idag ni, idag så har jag jobbat.
Hade städturen så jag och Christl har gått och skvallrat och städat åt de äldre.
Var riktigt roligt med svettigt, fick sån förbenade huvudvärk mot slutet.
men det gick finnemang, Christl är så snabb så när jag har dammat 1 rum är hon klar med 3 ungefär.

Efter jobbet så åkte jag och syster yster till staden, hon skulle greja glasögonen.
Så jag släppte av henne vid vägvärket, själv åkte jag till lernia.
Jag skulle hämta brorsan, men jag var tidigt så jag gick in och fick träffa alla "tanter" han arbetar med.
Det här är tant sara och tant lisa - detta är tant jenny tant syster, Goddag, hejdå!

  Men de va kul och titta lite på va han gör.

sen drog vi till Obs och Ikea.
Japp, jag har nu varit på Ikea, jag köpte lite små askar att ha krimskrams i.
Syrran letade efter en älg.

På obs hittade vi lite mer.

jajja
Det var väl allt för idag




Hearts
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela