Jennys tankar

Jajjemän

Publicerad 2007-09-13 15:02:58 i Allmänt,

Japp har ju börjat träna nu, så man hade lite träningsvärk efter passet.
Hade faktiskt förväntat mig mer, men jag är nöjd.
Var inte helt slutkörd iaf.

Satt och kolla på "Nick bakers underliga djur" på Discovery och i just detta program letade han efter vampyrfisken.
En fisk som tydligen brukar simma upp i människor "bakhål" och urinrör.
Väl där inne sätter den sig fast, den hade nåt taggliknande på fjällen om ja fatta rätt.
Det fanns såna som var 30 centimeter, uuuuuuuhhhhhh. Tänk och bada så simmar en sån upp i raven blä blä blä!

Men det var ganska intressant, de intervju en som låg på sjukhuset.

japp så i Peru ska man inte bada..
Tror iaf att det var i peru nånstans..


Jag har jobbat lite oxå!
Hade jättekul igår på jobbet, skratta som bara den med Maria!

Hon är för rolig!


Vi har oxå beställt pappas 50-års present så jag känner mig fattig nu!
Men vi resonera som så att vi får och har fått så mycket och han unnar sig aldrig nåt.
Så vi bestämde oss för att detta ska han ha!

Lägger upp bilder på den efter att han fyllt år.




Ska käka nu!'


ja fattar nada..


Hearts
Pöss  





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela