Jennys tankar

Käk

Publicerad 2008-08-08 00:16:07 i Allmänt,

Hej hopp!

   Ja nu är det verkligen dax att uppdatera lite, har haft fullt upp med annat så det blir inget skrivet här..

Har ju träffat Hetingen en hel del, han är för söt.
Har lärt mig lite nya grejer om honom, han är värsta klanten.

Lås in han i ett rum med bara madrasser, nog fan lyckas han komma ut med skärsår nånstans.
Hur klantig som helst, men han är min klant =)   Doofus.

Han laga föresten mat till mig och pappa en dag, så gött!
Inte varje dag vi får lagad mat i de här huset  Spaz .

Hetingen är jättenoga med mat, det ska luktas på allt.
Vågar knappt ge han kranvatten jue..

Jag är inte riktigt lika noga med mat, visst jag är kräsen som bara den. Men bäst före datum på vissa grejer är väl bara förslag, eller...
Inte så att jag käkar sockerkakor från 2005, men gick mjölken ut igår kan man väl dricka den idag..

   
                              Ah de e min kock de..Chef



Har oxå följt med pappa till Ingrid..
Vi var ute och gick med hennes hundar, när hon jobba..
Berra och Mackan vilka sköningar..







Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela