Jennys tankar

Roadtrip (14:e)

Publicerad 2008-08-16 01:37:27 i Allmänt,

Tjena Tjena!

Så idag (den 14/8) så drog jag och syrran till Munkfors, himmla trevlig byggd =P.
Vid 9 for vi mot regnigare breddgrader, satan i gatan vad det regna.

2 Smarthuvven i en bil!

Vi skulle till munkfors och kolla på en "hylla", för just såna intressen har vi =P.
Vi satt och skvallra om allt mellan himmel och jord, för skvaller är nåt vi är bra på.
Kolla efter bilnummer oxå 020 är ta mig satan helt omöjligt att hitta..

Väl i Munkfors prata vi med en lesbisk holländare, För de e ju en sån sak man inte får missa när man nu ändå är i Munkfors.

På vägen hem stanna vi och kika på skor, skor är bland det bästa som finns.
Där är det kärlek vid första ögonkastet, i löv skor!

Påvägen hem så släppte jag av syrran hos Emma, passa också på att köpa 700 ballonger..
Man kan ju aldrig ha för många ballonger!
  
Ja det var väl allt för mig nu tror ja..


    




Hugs And Kisses

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela