Jennys tankar

Filmtajm

Publicerad 2008-12-06 09:50:03 i Allmänt,

Hej hopp!

Så för ett väldans tag sen var jag hos Bark och tittade på film, men det går ju inte fort på landet så det är lite sisådär med uppdateringarna i denna blogg.

Ja satt hemma och hade asatöligt, Tony hade Johanna så jag ville inte störa för mycket.
Iaf så åkte jag och broder till Bark & Nielsen för att glo på film.

Som ni vet är ju jag en ganska stor fegis när det gäller hemska grejer på film.
Så jag frågade vad det var för film "det är en spansk en, typ som en dokumentär"..

Men är den hemsk?
Ne, de tror ja inte..
Fick lite vaga svar på en del frågor så ja tyckte det var lite lurt.

Å herre jävlar en sån film, se den för allt i världen inte! Drömmer fortfarande mardrömmar om den sista tösen som kommer in i bild.
HUALIGEN!!
Filmen hette Rec.
Ingen film för mig, tror jag mer lr mindre satt i knä på Nielsen tillslut.
Förutom den lilla detaljen att filmen var ashemsk, så var det ganska trevligt att få se lite grumsfolk igen.

Inte varje dag man har så här fint sällskap =P



Pöss och kram

Kommentarer

Postat av: Hmm

Publicerad 2008-12-06 12:50:27

Säg som de är du vill inte träffa mig bara

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-10 12:30:27

Kom hit om du vill smaka!! kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela