Jennys tankar

Julafton

Publicerad 2008-12-24 17:34:28 i Allmänt,

Hej hopp!

Så igår firade vi jul hos Anders och Nipha, shit va julmat. De e inte konstigt att man lägger på sig all god mat, sen alla aladin och paradis askar. De trillar choklad ur öronen på en!!!
Sov iaf hos Tony inatt så vi fick julaftonsmorgon ihop =), sen pep han iväg till sin mor och skulle äta julfrukost.

Själv stanna jag kvar i sängen hulkar jue för fullt ännu, hoppas de ger sig snart!
Sen kom mammi och hämta mig, för "min" bil har ju pajja, man skulle va miljonär för att ha råd med allt alltså.
Iaf så fixa vi julklapparna till Ingrid, vi skulle jue hem till pappa och fira jul idag, fort som bara den innan syrran börja jobba.
Hon börja 2 så vi fick ta julmaten vid 1, kan säga att man är inte särskillt hungrig vid 1 efter att ha gått på ica och hulkat.
Men eftersom det är julbord äter man ju alldeles för fort och alldeles för mycket som vanligt =P.  

Sen så blev det lite slötid til kalle anka börja, för det måste man se!
Man vet precis vad som händer, precis vad de säger, men de är lika kul som när man var lite.

När blev föresten paradis och aladin askar en julgrej?
man ger ju aldrig bort de i present till nån, men som ulklapp får ju varenda en, minst en ask.

Så nu sitter jag hos mamma och väntar på att syster yster ska komma hem såvi kan börja fira jul och öppna julklappar här.

ja det var väl min dag, imorgon blir det rester för fulla tallrikar =P.


Ha de gott allihop

God Jul på er!!



kram kram

Kommentarer

Postat av: Kusinen

Publicerad 2008-12-24 19:39:11

Du är så söt Jenny! Kan knappt vänta till den 4 juli =D Så glad för din skull :) puss

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-25 22:30:46

hihi, jag kan inte heller vänta!! Du känner möjligtvis ingen tomte som smugit omkring på min gata, och lagt julklapp i brevlådan????? Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela