Jennys tankar

"Ja har ont i tanden.." =P

Publicerad 2008-02-24 16:16:52 i Allmänt,

  Tjena tjosan!

Så igår var jag då i storstaden, det blev en mycket trevlig kväll. Många skratt! Laugh

Men vi tar det från början..

Alla som känner Håkan vet att han har en egen klocka som går mycket saktare än alla andras.
Det finns inte en tid denna man kan hålla. Jo men ja åker halv 7, ja tjena!  Watch 

Vi skulle ju till Kvarnberget, för er som inte vet var det ligger så svänger ni höger vid ica.
Mycket bra beskrivning från Håkan.

Iaf Håkan ändrade planen och nu skulle vi till Ungenilsson först och ta en öl.
Jag tror det var mest för att Håkan ville kolla sin Spray Date, 2008 är ju hans år.  2008 
Jag passade iaf på att lära Nilsson skillnaderna mellan Grums och Slottsbron, och att det är en bro som skiljer ställena åt.

Iaf efter några öl i Ungenilssons lägenhet bar det av till berget, där en söt skäggig kille som jobbar på NWT hade fest, på sporten ifall ni nu ville veta det.

Efter att ha hälsat på alla och öppnat en öl, så stod melodifestivalen på tv´n. En baouta Tv var det, jag satt och tänkte för mig själv "shit den måste ha vart tung å få in hit".

Lite dans, lite allsång och en massa skratt blev det.

Håkan skulle ju ge sig på att ragga lite på en av damerna, hans  mycket väl valda ord blev, Du är ju skabbig på ett fint sätt.Wink
Japp, den här killen kan slänga sig med mycket fina ord.
  Han pep ut till köket och frågade mig hur han skulle ta sig ur de här. hahaha 

  Alltid kul att festa med Håkan, efter F-ords incidenten så är han mycket trevligare.Hotdog

Ungenilsson kom ut till köket och skulle försöka lära Håkan nåra "moves", det blev mycket lyckat.
Håkan tycker själv att han kan detta "ja, du ser ju ut som en tjej" en mycket bra replik tyckte mannen som förgiftade lägenheten med "räv doft".
Håkans andra försök var "ska vi gå hem så ja får pattknu*** dig". Den trevliga doft mannen tyckte att den kunde funka, om du frågar 1000 tjejer kanske 100 säger ja. Håkan höll med om att den statestiken verkade bra,   Sexy
Flörta kanske inte är hans grej, men han är bra på mycket annat. Ingen annan har så fina tujor i grannskapet som han.. =P



När det var som roligast fick Håkan för sig att vi skulle åka till Sofia, dessa idiotiska ideer han  kommer med. Så han ringde efter taxi, så åkte vi kanske 100 meter, denna man ska aldrig få in mig i en taxi nå mer.
Va pinsamt!
Förra gången vi tog en taxi kosta det 58 spänn, denna gången kostade de 52.. Att de går med på att köra folk så korta sträckor.

Hur kort kan man åka med en taxi?


När vi kom till Sofia, så satt det 2 tjejer till där.. Vill säga att en hette Frida..
Iaf Håkan försökte ju ragga på denna donna genom att fråga vad hon kosta.
Sexy
Vi satt iaf där och prata siliconbröst och annat.
Sofia var jättetrevlig och inte alls som jag hade föreställt mig. Håkan har ju en tendens till att förvränga verkligheten ibland, Men vem har inte de.

När jag åkte in till stan skulle vi till Blue Moon Bar, när ja kom till Nilsson fick jag veta att vi skulle till Koriander och på nåt jävla vis så hamna vi på Glada Ankan.

Där Håkan hann gnälla om sin tandvärk 3000 gånger och börja tjata om att han ville åka
hem när klockan var halv 1. ja vill hem, ja åker hem nu, ja vill hem...
Men min buss går vid 2, du måste stanna!

Men jag hade jättekul, kul med nytt folk, lugna och fina fester! 

         

 pööössss haha

Känner att detta inlägget kunde ha blivit mycket bättre, men jag ligger efter med pluggandet, så sorry =P




Hugs And Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela