Jennys tankar

Morgonpigg

Publicerad 2008-02-23 10:08:52 i Allmänt,

Tjena Tjabba Hallå!

Så då sitter man framför datorn igen.
Har precis pimplat i mig en tallrik gröt och ett glas proviva.
Proviva ska visst göra under för magen, enligt vissa hjälper proviva mot allt.

De låter ibland som min gamla skolsyster, du kunde gå dit med bruten arm, eksem, ja va fan som helst och hon sa alltid "vill du ha en ipren?". (hon kan ha sagt alvedon, blev lite osäker nu )
Ipren hjälper mot allt det vet väl alla =P

Var hurtig imorse, har gått en morronpromenad, tvättat. diskat och nu ska jag  plugga hela dagen för att kunna följa med Håkan ut på äventyr.

Han ska ha tjej säger han, får väl se hur detta går.
Känns som om han kommer bjuda på en hel del skratt ikväll.

Nej, måste plugga 



 Hugs And Kisses 





Kommentarer

Postat av: staffan in dalarna

Publicerad 2008-02-24 11:49:46

Hoppas du skriver om ditt äventyr med Håkan, för vi alla vet ju att det kan hända vad som helst när han är i farten..

Hejhej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela