Jennys tankar

upp och ner

Publicerad 2008-02-24 21:54:34 i Allmänt,

Hejhej!

Har ju haft min första tenta, den gick inge bra alls den ni.
Är så irriterad på mig själv, varför pluggade jag inte mer?
Fast när skulle jag ha haft tid med det? Har varit så jäkla mycket!

Är iaf inte spyfärdig längre, har ju varit de varje dag i en månad typ. Så det är ju positivt!
Fast de går ju upp och ner det oxå.

Tycker det är skitjobbigt i skolan när de pratar om cancer och sånt.
Känns som om ja kanske börja för tidigt, skulle ha väntat till hösten.
Jag gör ju inget annat än att plugga, på morron när jag vaknar rabblar jag latinska ord, måste få in dem i huvet.

Än så länge skriver jag bara rent annteckningarna, när i helvete ska man få tid för att plugga in det?
Känns som om jag måste plugga, för att det kommer bara nya grejer hela tiden. Men när ska man få tid för sig själv då?
Måste bearbeta lite själv oxå.

Det känns som om Christer dog och sen har det bara varit plugg. Får iaf 1 dag varje helg som jag får göra vad jag   vill på. Mitt supersmarta system.  =P

På fredag har jag egentligen heldag, men så är det urnsättning vid 1 och den kan ja ju inte missa.
Den vill jag vara med på, behöver liksom ett avslut så man får in i huvet att det är sant liksom.

Känns som om de här 2 veckorna när jag har bott i slottsbron, har jag liksom förträngt de.
Vardan rullar på som vanligt.


ne ska sova nu, trött som aset.
Ville bara gnälla av mig lite och nu ska Magnus få resten av gnället som inte gå att skriva här =P







Hugs And Kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela