Jennys tankar

4 januari

Publicerad 2008-01-04 11:54:09 i Allmänt,

  Hej hopp!


Idag är det då 6 år sen...


Så tappad på 8 liter vätska i magen, de e fan inte lite vätska de. Tur att allt gick bra iaf..
Men allt tar sin tid innan man vet vad som är fel liksom..


Fick mina första böcker idag och lite pirr pirr blev det.
Allt känns så spännande och nytt.
Fast ibland känner jag mig så smart och i andra samanhang så jäkla blåst.
Hur fasiken ska man klara av detta?



Hahaha för pappa oxå, han lyckas då med det mesta.





Hearts
pöss







Kommentarer

Postat av: Stephanieie

Publicerad 2008-01-04 12:05:25

Ha en bra dag :)

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-04 12:06:17

Det kommer att gå så bra! Du är en mycket klok, ung dam, Jenny! Kom ihåg det! Ångrar bara lite att jag inte hängde på!!! Vet alla detta nu???
Så jag slipper vara hemliga MAlin?
Kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela