Jennys tankar

Första dagen.

Publicerad 2008-01-21 20:56:58 i Allmänt,

Japp då har man börjat på universitetet, med allt som det nu innebär.
Känner mig som ett stort blåbär, det är helt omöjligt att hitta salarna jue.

Rundvandringen hjälpte inte mig ett dugg, vi fick ju ingen fast punkt att utgå ifrån. Vi sprang ju bara runt, runt..

Några tjejer som jag kände igen iaf, blir hämtad av en imorgon.

Är med i lag grön, som ska kicka det blå lagets ass.
Har ett mycket fint grönt pannband som man måste ha på sig, annars får man kludd i pannan.
Pannband var väl att förfina det hela, ser mer ut som sönder rivna kökshanddukar..
 
 som ni ser kan man ju inte vara annat än snygg i detta... =P

Mycket info och många namn att hålla reda på..

Ne nu ska ja hoppa i säng..




pöss

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-01-21 21:57:43

Hoppas det var kul iaf :) Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2008-01-21 21:58:36

Glömde skriva att jag diggar ditt pannband. Nästan så jag är avundsjuk :D

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2008-01-21 22:36:03

Hjälp!! Anna har väldigt dålig smak, tur att jag vet att du inte valt det själv. Efter denna veckan har du säkert koll på alla salar och dyl. Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2008-01-21 22:55:33

Annika: *lip*

Postat av: Malin

Publicerad 2008-01-22 10:43:43

Skönt! Första skoldagen gjord i alla fall! Jag är inte avundsjuk alls, på pannbandet, men det är tur att "allt klär en sköönhet"! Eller hur!?

Postat av: ANNIKA

Publicerad 2008-01-25 00:10:53

http://www.youtube.com/watch?v=VYJkXeqCjDA

Så jävla kul

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela