Jennys tankar

pladder

Publicerad 2008-01-10 13:33:37 i Allmänt,

Tjosan!

Prata med lille Magnus inatt, han är ju för söt. Det är mörkt ute och jag vill ha nån att prata med när ja går hem.. haha

Jag ringer alltid till han och säger så, så nu var det min tur att få vara "nattvakt".
Vi kommer in på så många konstiga ämnen ibland, tyvärr är det nog mest mitt fel.
Iaf igår så prata vi om konsum, ica och obs dörrar, ni vet såna där som glider isär eller såna som snurrar.

Om strömmen skulle gå, är det lätt att dra isär eller att snurra dörren själv då?
Vi tänkte mest på om det tog eld och man var tvungen att ta sig ut. så får man kämpa med dörrjäkeln.
Det borde vara lätt va?

Vi satt oxå och krångla med CV´n igår, försöker komma på bra grejer som Han kan skriva. Fast han vänder sig till helt fel person =P.

Ska ringa och gnälla för han snart igen..

Allt är kaos här, känner att det är alldeles för mycket att greppa så ja stänger in mig i min lilla bubbla.
Nu har det gått så lång tid, så jag vet inte ens vart ja ska börja.

Va fan är familj?






  Blowing A Kiss 
Pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela